Duurzame klantrelatie opbouwen

Het doel van Woonderhoud is simpel: een duurzame en structurele relatie opbouwen met uw klanten. Of u nu een schilder, dakdekker, hovenier of aannemer bent, u wilt in plaats van een eenmalige klant een structurele klant. Dit om uw eigen bedrijf te laten groeien, maar ook om uw klant te "ontzorgen."

Met Woonderhoud ontvangt uw klant één onderhodusboekje waarin zij gebruik kunnen maken van uw onderhoudsdiensten. Maar ook van de diensten van uw collega-onderhoudsbedrijven.

Onderhoud vereist

Een woning wordt voortdurend blootgesteld aan allerlei weersinvloeden waardoor onderhoud noodzakelijk is. Naast weersinvloeden is ook veiligheid en duurzaamheid een belangrijk aspect in het onderhouden van woningen. Zo dienen CV ketels en ventilatie units tijdig onderhouden te worden om hoge energierekeningen te voorkomen en een bijdrage te leveren aan een beter wereldklimaat.

Relatie opbouwen

Het uitvoeren van onderhoud is een belangrijke taak om een goede relatie op te bouwen en te behouden. De Woonderhoud app is een uitstekende tool om deze relatie te ontwikkelen en digitaliseren. Zowel uw klant als u ontvangt een herinnering wanneer het onderhoud aanstaande is. Uw klant weet waar die aan toe is en kan zich voorbereiden op het anders zo onverwachte onderhoud.