Vakman

Eigen vakman

Per onderhoudstaak wordt in eerste instantie de vraag gesteld of de gebruiker al een persoonlijke vakman voor dat specifieke onderhoud heeft. Indien de gebruiker ja antwoord, dan kan dat betreffende bedrijf gezocht worden via een zoekformulier. Als de eigen vakman van de gebruiker Woonderhoud gebruikt zal deze gevonden worden in de zoekresultaten. Het selecteren van dat bedrijf als eigen vakman zorgt ervoor dat enkel dat bedrijf wordt weergegeven bij de onderhoudstaak. Zowel de gebruiker als de eigen vakman zal een herinnering ontvangen wanneer het onderhoud aanstaande is.

image image image

Geen vakman?

Als de gebruiker nog geen persoonlijke vakman heeft, dan kiest men 'Nee' bij het keuzemoment. Op dat moment zullen de dichtsbijzijnde vakmannen voor dat specifieke onderhoud binnen een straal van 40 kilometer worden weergegeven. Nieuwe gebruikers kunnen zo in contact komen met een gedegen vakman. Bedrijven die Woonderhoud gebruiken kunnen zo eenvoudig nieuwe klanten winnen.

Contactmoment nieuwe vakman

Wanneer een gebruiker voor het eerst een nieuwe vakman benaderd (via telefoon of e-mail), dan zal deze vakman als persoonlijke vakman worden aangewezen. Zo wordt er gebouwd aan een nieuwe en hopelijk duurzame relatie tussen woningeigenaar en vakman.