Bedrijf aanmelden

Laat uw bedrijf opnemen als vakman in onze onderhoudsplannen

Bedrijf aanmelden

Laat uw bedrijf opnemen als vakman in onze onderhoudsplannen

Al het vakmanschap centraal in één onderhoudsplan, u ook?

Bouwvakkers
Gevelreinigers
Dakdekkers
Schoorsteenvegers
Ontstoppers
Vijverspecialisten

Waarom zou u deelnemen als vakman aan Woonderhoud?

1

Een digitaal onderhoudsplan voor uw klanten

Uw klant heeft naast het onderhoud dat u voor hem verricht nog meer onderhoud dat uitgevoerd dient te worden. Met Woonderhoud biedt u uw klanten een onderhoudsplan dat rekening houdt met al deze onderhoudstaken. Samen met uw collega bedrijven zorgt u allen voor de goede staat van de woning van uw klanten.

2

Ontdek nieuwe klanten in uw regio

Naast uw eigen klanten die enkel uw bedrijf zien voor het onderhoud dat u verricht, weergeven we uw bedrijf ook in het onderhoudsplan van potentiële klanten die u op dit moment nog niet kennen. Nadat ze van uw diensten gebruik gemaakt hebben, bent u de persoonlijke vakman van deze nieuwe klanten!

3

Bouwen aan een goede relatie met uw klanten

Periodiek onderhoud is het beste voor uw klanten, maar ook voor u! U bouwt door een onderhoudsplan aan een langdurig goede relatie met uw klanten. Investeer in uw klanten en zij zullen in u investeren. Door de relatie te onderhouden met Woonderhoud behoudt u uw klanten, hiervan zult u later profiteren!

4

Uw bedrijf met compleet bedrijfsprofiel

In Woonderhoud worden vakmannen uitgebreid weergegeven zodat de gebruikers van onze app een goed beeld van u krijgen. Daarbij wordt uw logo geplaatst en is het mogelijk een uitgebreide omschrijving van uw bedrijf toe te voegen. Gebruikers kunnen op drie manieren contact zoeken: bellen, e-mailen en laten terugbellen.

5

Ontvang gezamenlijke inkopen van (potentiële) klanten

Om onderhoud aantrekkelijker te maken is het voor uw klanten of potentiële klanten mogelijk om zich te verenigen en gezamenlijk een vakman te benaderen. Dit is een win-win situatie. U kunt namelijk werkzaamheden combineren en hierdoor een goedkopere prijs aan de groep (potentiële) klanten aanbieden.

6

Ontvang reparatieverzoeken van (potentiële) klanten

Het kan altijd voorkomen dat er onverhoopt reparaties nodig zijn. Uw klant of een potentiële klant kan op dat moment eenvoudig een reparatie toevoegen in het onderhoudsplan. U ontvangt een e-mail met omschrijving van de reparatie en indien de gebruiker hiervoor kiest inclusief foto's. Zo weet u direct wat u te doen staat!


Bekijk ons tv optreden

Onlangs heeft RTL4 ons uitgenodigd om in het programma Woontips onze app te presenteren. Bekijk de video en houd ook jouw woning in topconditie!

Potentiële klanten komen via onze app in uw inbox terecht!

Maak onderhoudsplan